هلدینگ فراز عمران آریانا

تعداد مشتریان

70,000+ مشتری

تعداد کارمند

شرکت توسعه تجارت دلفارد

شرکت توسعه تجارت دلفارد با ایده پیوند حوزه‌های صنعت و تجارت توسط جمعی از تجار، متخصصین و صاحبان صنایع تشکیل شده است.
این شرکت با تکیه بر تجربه اعضا، فعالیت خود را در حوزه تجاری واردات و صادرات محصولاتی از قبیل: خشکبار، پتروشیمی و مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف، آغاز کرد و در مدت کوتاهی موفق به کسب جایگاهی ویژه در حوزه بازرگانی کشور شد.
شرکت دلفارد با هدف گشودن افق‌هایی تازه در حوزه صادرات تولیدات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و ارائه برنامه‌ها و راهکارهای نوین کوتاه و بلند مدت سرمایه‌گذاری، به کمک بازرگانان، مدیران کارخانجات، صنعتگران و سرمایه‌گذاران آمده است.
گردآوری اطلاعات تخصصیِ حوزه‌های ذی‌ربط و توجه به ظرفیت‌ بازارهای تولید و مصرف و تحلیل آمارهای داخلی و بین‌المللی، زمینه‌ی تصمیم‌سازی مناسب را فراهم می‌کند و با این مقدمه، شرکت دلفارد ضمن ارائه راهکارهای سرمایه‌گذاری پربازده در موقعیت‌های اثرگذار بر بازار کالا، امنیت سرمایه‌گذاری و انجام موفق کلیه امور صادرات و واردات کالا را در کمترین زمان تضمین می‌نماید.
این شرکت همراستا با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با فعالیت گسترده در واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی و صادرات محصولات داخلی با هدف ارزآوری و ایجاد اشتغال با اولویت جوانان، به اقتصاد کشور کمک می‌کند.